Vill ha helg nuuuuuuu

Asså åh!! vill ha helg nu :/ orkar inte vänta tills imorgon!!! hahah.... Men de får jag göra ;) Men iaf... ska inte prata om de nu!! hade tänkt berätta lite om dagen... Dagen har varit skit kul!!! Första lektinen va väl så där, hadde matte då, men fick sluta 10 min innan alla andra!! Åh efter de skulle vi ha engelska men våran lärare kom aldrig.. Vi skulle ha en vikarie.. Men han gick till en annan klass.. Han gick till 9:an för dom hadde också engelska!! Som tur va så fick vi HÅLTIMME :D Men ah, nästa lektion kom han!! Så vi fick vara i datasalen, för vi skriver noveller!! Sen hade vi idrott..... TRÅKIGT!!! Åh sen hade vi lunch, so!! asså shit hade so-prov idag och de gick åt helvete!! haha.. fick typ hjärnsläpp... asså glömde typ bort allt :/ men jag fick reda på att mitt No-porv gick bättre.. fick G asså godkänt :D Så vänta bara!! Snart kanske jag har min navel piearcing (stavning) men de är bara ett KANSKE!! men ah, pallar inte berätta om hela dagen!! Men iaf.. ska nog vara med nattis en stund idag!! om hon inte kommer hem efter 20:00.. haha!! men iaf.. Vet inte iaf de blir så mkt bloggning imorgon!! För ska träffa nattis och Filip efter skolan åh jag vet inte hur länge jag är med dom!!! Så ah.. Vi får se hur bloggningen blir för mig!! Så jaa.. Vet inte vad jag ska blogga om nu!! så vi kanske hörs senare!!
puss&kram// Emma ♥
Slumpad bild från Turikiet 2011

Kommentarer
Postat av: SemonieOfSweden - Stockholms Stolthet!

Diggar att du gör två utropstecken överallt :) <3

2011-10-14 @ 14:31:30
URL: http://semonieofsweden.blogg.se/
Postat av: Matilda

Söt och fin blogg! <3

2011-10-14 @ 19:14:31
URL: http://rraaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0