TORSDAG!! ;)

Heeeeeeej!!!!! Just nu sitter jag och bloggar, har inte gjort så mkt idag!! Hade tänkt att plugga lite NO senare.. För har prov nästa vecak!!! När vi ändå pratar om prov så kan jag säga att mitt matte prov gick åt helvete!!! Jag va så säker på att jag skulle gå G asså godkänd!! Men nej jag fick ett jävla F asså IG!!!! Jag åh mamma hade pratat om att jag skulle få skaffa navelpiearcing om jag fick godkänt! men nej kolla vad jag får... jag får IG!!! Menmen.. Vi får se vad som händer, ifall jag får skaffa de ändå!! Men ah!! Kan berätta vad jag ska göra i helgen!! För imorgon
är de FREDAG :D
Fredag: Skola, träffa Christoffer efter skolan!! Vi drar hem till mig en stund, sen drasr vi nog till honom :) TAVLAN!! haha...
Lördag: Skola.. Åka till stallet! Efter stallet kanske jag drar ut nån stans med pappa och tar höstbilder eller så blir de på söndag! Så ni får en BildBomb..
Söndag: Chilla!! Kanske ta höstbilder!! inte bestämt om de blir på lördag eller på söndag ;) De märker vi..
Men ah!! De är vad jag ska göra över helgen!! Men iaf.. ska snart käka!! Så bloggar mer ikväll!! om jag kommer ihåg och orkar ;)
Saknar sommaren!!!! Vill ha sol och värme igen!!
puss&kram// Emma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0