:O

Asså gud!! har glömt att blogga!!! De va inte meningen.. Har haft så mkt att göra! så har inte haft så mkt tid till att blogga!! Så ah.. Ska försöka blogga så mkt jag bara kan och hinner!!
Imorgon har ett SO prov.. åh jag vet inte hur de kommer att gå!!! Menmen får göra mitt bästa!
Har nyss haft ett prov åh de va i NO, jag tror de gick bra!! Själv tyckte jag att de gick mkt bättre än vad de gjorde med mitt matte prov.. menmen alla får vän IG på nått prov nångång i livet!! jag är ju inte ensam om de ;)
Men ah iaf... Sitter just nu och gör ingenting!! Har så tråkigt... ska snart gå och lägga mig imorgon är de en ny skoldag!!! Så ja.. Haha!!
Kan berätta lite kort om vad jag ska göra på helgen!! För orkar inte göra de sen för kommer bara glömma bort de!!
Torsdag: Gå t skolan xD
Fredag: Gå till skolan!! Åh efter skolan ska jag ta bussen till nattis!!
Lördag: Åka till stallet och rida.. åh sen efter ska jag hem till mammas kompis för att fira hennes dotter som fyller år
Söndag: Vara hemma och ta de lugn.. kanske plugga lite på min redovisning jag ska ha på måndag ;)
De va de!! Vet inte vad jag ska blogga om nu!!! har sjukt tråkigt... Så ah!!! Bloggar mer imorgon när jag kommer hem från skolan om jag kommer ihåg och orkar!! Men de gör jag nog :D
puss&kram// Emma ♥
Slumpad bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0