har inger att skriva så jaah....

100 onödiga frågor!!


01. Fullständigt namn: Emma Carolina Hösöyen

02. Ålder: 14år
03. Vart bor du: Stockholm
04. Bor tillsammans med: Mamma, pappa och brorsan

05. Husdjur: En hund

06. Färg på ditt hus: Grått

07. När är du född: 9 Januari

08. Klass: 8:1ie
09. Vilket år tar du studenten: vet inte xD

10. Något jobb: Nej
11. När gick du upp i morse: minns inte
12. När ska du sova: 00:00 typ?
13. Duschat idag: Nej xD
14. Kramat någon idag: Ja

15. Pussat någon idag: Nej :(
16. Vad har du ätit idag: typ macaron pudding xD eller vad de nu heter

17. Dagens klädsel: svarta taights, svart linne och en blå tjocktröja

18. Dagens smink: De jag brukar.. har de varje dag

19. Dagens sötnos: -

20. Dagens roligaste: Daniella

21. Har du många vänner: Jaa :O

22. Hur många har du kysst: Vafan? hur ska jag veta de :O
23. Vem kramade du senast: Mamma

24. Vem saknar du: Min pojkvän

25. Hur många har varit otrogna mot dig: ingen tror jag

27. Har du pojk-/flickvän: Jaa, en pojkvän :)
28. Vem pratade du med i telefon senast: Minns inte
29. Vad fick du senast för sms: ''okej'' 


FAVORIT:

31. Film: vet inte ;)

32. Låt: Mistletoe

33. Mat: allt

34. Dryck: Fanta 
35. Färg: Svart, vit och ljus rosa

36. Tv-serie: Vet inte

37. Stad: hmm.. ingen aning
38. Land: usa
39. Ämne i skolan: bild och musik

40. Tv program: sol fest och oroliga föräldrar

 

 

 

SENASTE:
41. Personen du tänkte på: Älsklingen (Tänker på honom hela tiden)

42. Personen du pussade: Älsklingen

43. Gången du spydde: Flera år sen :O har inte gjort de på ett tag..

44. Gången du grät: Minns inte

45. Pizzan du åt: För ett tag sen

46. Gången du var i Göteborg: hmm... minns inte

47. Gången du var i Stockholm: Varje dag!! Bor ju där xD
48. Gången du duschade: igårkväll
49. Gången du sov: Inatt

50. Personen som såg dig gråta: Hmm.. vet inte

 

 

THIS OR THAT

51. Svart eller vitt: svart
52. Hund eller katt: Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa: Hemma och mysa

54. Tvspel eller datorspel: Vet inte
55. Singel eller upptagen: Upptagen
56. Pussas eller kramas: Båda två
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: facebook
58. Ragga eller bli uppraggad: bli uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel: Big Brother
60. Har du svart hår eller blondt: blont/brunt

61. Har du blåa ögon eller bruna: Blåa

62. Choklad eller lakrits: Choklad

63. Göteborg eller Stockholm: Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Vänsterhänt
65. Coca cola eller fanta: Fanta

66. Pizza eller kebab: Kebab
67. Randigt eller prickigt: Randigt
68. Älska eller älskas: Båda
69. Leva eller dö: Leva

 

ANTAL:
70. Personer du älskar: familj, vänner och min pojkvän

71. Personer du hatar: hatar ingen just nu
72. Pojk-/flickvänner du haft: Hur ska jag hålla koll på de? 
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: Haha.. båda! Eller inte dirkek sovit, men har legat bredvid båda

74. Glassar du ätit på en dag: ?
75. Nämn en festival du vill gå på: hm.. vet inte

76. Gånger du haft minnesluckor: ?

77. Gånger du varit hög: Inga

78. Personer du saknar just nu: 1
79. Gånger ditt hjärta brustit:

 

VEM:
80. Vill du kyssa nu: Min pojkvän såklart
81. Träffade du senast: Min familj

82. Sjöng du senast för: mig själv

83. Hade du senast en fb-konversation med: -

84. Spelade du tvspel med senast: -
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: Älsklingen

86. Vill du kasta en sten i huvudet på: ingen

87. Förtjänar att dö: Ingen

88. Är söt: min sötnos
89. Vill du sova med inatt: Den sötaste

 

VAD:
90. Gör dig glad: Mina vänner + pojkvän

91. Gör dig ledsen: vet inte

92. Vill du helst göra nu: Åka till min sötnos
93. Önskar du att du slapp göra: -

94. Vill du ha nu: -

95. Önskar du dig i födelsedagspresent: Pengar och en one pieace

96. Längtar du till: Vet inte...

97. Tycker du om dina betyg: jag vet inte.. har inte sett dom

98. Ångrar du i ditt liv: inget, tror jag
99. Är det bästa som hänt dig: Vänner, familjen och min sötnos

100. Hur mycket är klockan: 22:10

 

puss&kram// Emma ♥

 

PS: hade inget annat att skriva om...... Och glöm nu inte min FRÅGESTUND!!!! Fråga på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0