Haha!!!!

Jaha hopp!!! Sitter just nu hos mig, är med Christoffer!! Vi har skit roligt :) Tjooooo breeeee// Christoffer!!!!
HAHA....... Där gjorde ni bort er!!!!! HAHA TAVLA!! vilket random inlägg de blir nu :O menmen!! Har gjort en del saker idag.. EFter skolan drog vi hem till mig! och när vi hade varit hos mig en stund drog vi till HC och käkade lite mat!! Vi åt på Taco baren ;) De va fett med chill!!!! Ahah.... nä men sen efter de drog vi till honom!! och va där en stund, sen drog vi till mig och nu sitter vi här!! Christoffer är i min säng och filmar mig när jag skriver!!! han är lite knäpp!!! Men ska dra nu och göra något annat!! vi hörs väl!!
puss&kram// Emma och Christoffer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0