IT´S FRIDAY!! :D

Yeah!!!!! Idag är det fredag :) Har inte gjort så mkt... Förutom skolan!! men ah.. har bara varit hemma :/ inte gjort ett skit!! Så idag blir det en kväll utan vänner xD För väl hitta på nåt att göra!! Men just nu vet jag inte vad :/ Aja... Hade ett prov idag, gick rätt bra tyckte jag! Så hoppas jag får godkänt den här gången :) Men ah.. I onsdags va jag på utväcklingssamtal och dom sa att jag hade godkänt i matte :O jag brukar aldrig ha de... Men ah! Sen fick jag reda på att jag hade VG i bild :) så de är ju bra.. men asså nu vart de här tråkigt!! Vet inte vad jag ska skirva om... Vet inte ens ifall jag pallar blogga nåt idag! men måste de, för liksom hur ofta bloggar jag?? Inte så ofta, måste ju för tusan börja blogga oftare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Haha... damp xD nä.. men har tråkigt :/ kan nån va lite social? hehe... Om nån av er som läser min blogg har facebook och är vän med mig där.. så skriv!! Så har jag nåt att göra xD<3 men ah, nu ska jag dra!! vi hörs väl kanske ikväll.. om jag orkar!!

puss&kram// Emma ♥
PS: 4 månader idag med världens bästa :D<3333333333 Älskar honom enormt mkt :) Han får mig att må bra, han har gjort mitt liv helt underbar! vet inte hur de skulle vara utan honom... Han bara för underbar!! :D Han är bara den bästa som finns :D ♥
kan bjuda på en bild också!! Från igår (tror jag att de va) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0