Frågor & Svar från FRÅGESTUNDEN

Postat av: SemonieOfSweden - Stockholms Stolthet!

1: Oskuld? 
2: Gillar du choklad?
3: Är du duktig i skolan?
4: Vilket är ditt favoritland?
5: Är du "kändis" i Haninge?
6: Favoritfärg?
7: Favoritartist?

2011-10-31 @ 12:18:26 
URL: http://semonieofsweden.blogg.se/
Svar:
1: Ja.. jag har tyvärr inte blivit av med den
2: Nja inte så mkt, gillar sura godisar mest :)
3: Haha de vet jag inte
4: Hmm.. typ usa 5: haha nä
6: typ svart
7: hmm... har många men typ André Zuniga
Postat av: Isabel

tykcer du om kokat vatten?

2011-10-31 @ 12:24:51
Svar: Haha... vilken rolig fråga!! Vet inte vad jag ska svara xD
Postat av: Louise

1. Vem är din favorithäst på Blåkulla?
2. Ska du rida kvar i den gruppen du rider i? Eller har du tänkt att byta grupp?
3. Favoritridlärare på Blåkulla?
4. Vad gillar du mest av hoppning & dressyr? 
5. Rider du helst med sadel eller barbacka?
6. Är det något i ridningen du verkligen är rädd för? 
7. Vad är det bästa du vet med hästar?
8. Har du tävlat någongång, om inte, skulle du vilja det?
9. Vad gör du på fritiden?
10. Favoritgodis?

Haha, kom inte på några bra frågor, men hoppas du tycker dom vart bra iaf! :)

2011-11-01 @ 16:20:19 
URL: http://lifeabouthorses.blogg.se/
Svar:
1: Nobile och Bandit
2: Jag hade tänkt att gå kvar i den gruppen ett tag till
3: Lisa såklart :)
4: Hoppning
5: Med sadel.. För just nu är jag osäker på att om jag klarar rida barbacka efter att jag ramla av Bandit
6: Hmm.. jag vet faktist inte
7: hmm.. De vet jag inte :P
8: Ja jag har tävlat! Och de är nåt jag vill göra igen :D
9: Är med kompisar och typ chillar lite xD
10: typ sura godisar ;)
Postat av: linnea

1: kan det it vara jobbigt att ha en blogg i bland?
2: vad är din favoriträtt och 3 vad heter din bästis ;-)

2011-11-01 @ 16:20:21
Svar:
1: Nja tror inte de... men kanske ibland
2: Hmm... typ tacos xD
3: Har många.. hehe!! Men min bästis heter Nathalie :)
Postat av: Axel

1: Favorit maträtt?
2: Favorit godis? :)
3: är du i en relation?
4: favorit färg?
5: din favorit låt?
6: Vad brukar du göra om helgerna?

2011-11-01 @ 19:16:58
Svar:
1: Typ tacos xD
2: Sura godisar :)
3: Ja..
4: Typ svart, men har fler så mina favorit färger är svart, vit, ljus rosa och typ lila
5: hmm... har många men typ Ju mer dom spottar - Kapten röd
6: Vara med kompisar :D
Postat av: nathalie

1. oskuld
2.favorit färg
3.hur länge ar du varit tsm med blixt
4.din favorit häst?'
5.frasse eller bandit
6.favorit film
7.favorit ts program
8.hatar du att gå upp tidigt
9.älskar du din hund
10.häst eller hund

2011-11-02 @ 23:24:39 
URL: http://nattaaha.devote.se
Svar:
1: De borde du veta om jag är eller inte xD men ja jag är oskuld.. Har inte blivit av med den än
2: Svart
3: snart 4 månader.. Tror jag :)
4: Nobile
5: Den var svår!!!! Men asså jag tror jag måste välja Frasse!! men bandit kommer alltid vara en av dom bästa
6: Just nu är de Never Say Never...
7: vet inte xD
8: Nja ibland... ibland kan de va rätt okej!! Har inget imot att gå upp tidigt, men om de är lov/helg så hatar jag att gå upp tidigt när jag inte behöver de.. men om jag måste göra de så hatar jag inte de :)
9: Ja.. Hon är den bästa hunden!! Lorry också.. till och med rocky :D
10: Svår fråga.. men tar nog häst :)
Postat av: J E N N Y

1. Hur länge jar du ridit?
2. Har du ritit någonstans än Blåkulla?
3. Vilken/vilka är din favorit ponnie/häst?
4.Hur länge har du och din kille varit tsm?
5. Vad är din törsta dröm? :)

2011-11-02 @ 23:40:12 
URL: http://smileawesome.blogg.se/
Svar:
1: Kan tyvärr inte svara på den frågan.. för hag inte koll alls på hur länge, men om jag gissar så kanske jag har ridit i 5-6 år
2: Ja jag red på Skutan innan :) men slutade där och började på Blåkulla istället
3: Nobile, Frasse och Bandit
4: Snart 4 månader
5: De vet jag inte..
Postat av: Daniella

1. Favorit godis?
2. Favorit färg?
3. Hur länge har du & Blixt varit tsm?
4. Hur rolig tycker du att jag är;)?

2011-11-03 @ 15:32:04 
URL: http://daniellablogg.blogspot.com
Svar:
1: Sura godisar :)
2: Svart såklart xD
3: snart 4 månader :D
4: Jadu!! om jag ska välja mellan 0-10 så får de nog bli en 9 :)
De där va alla era frågor och mina svar!! Hoppas svaren duger :D
puss&kram// Emma ♥

Kommentarer
Postat av: Daniella

Hahahah tackar :D Du får en 10 ;)

2011-11-04 @ 07:17:20
URL: http://daniellablogg.blogspot.com
Postat av: agnes

sv; ja , visst är hon fin! :)

2011-11-04 @ 22:41:17
URL: http://equiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0