Skype :)

Jaha... Idag har dagen varit helt okej!!!! Hände roliga saker typ hela tiden!! Här får ni läsa vad som hände på engelskan!! hahaha
Under engelska lektionen!

Emma: Hallå Lena kan jag få blodförgiftning för det här såret?
Lena: Ja det kan du få, men det är inte så allvarligt.
Emma: OMG!!! Nu skrämmer du mig.
...Jag (Daniella): Emma då blir de inge mer Kronan för dig då.
Emma: OMG jag har fått blodförgiftning!!!!
Lena: Nej Emma lilla, du har inte fått det, dina blodådror måste bli rödlila för att du ska få det.
Emma: Men kolla dem är rödlila, OMG!!! Vad ska jag göra?
Lena: Du kan gå och skölja av såret med kallt vatten.
Emma: Men det kommer göra ot ju, önska mig lycka till.
Sofia: Vill du att jag ska fixa din gravsten?
Emma: Ja tack, det kommer behövas.
Sofia: Okej
Jag (Daniella): På Emmas gravsten kommer det så dog av blodförgiftning pga ett litet sår på knogen.
Emma: AJJ det svider ju.
Jag (Daniella): Ja Emma det brukar svida på ett litet sår.
Hahaha..... Skit kul ju xD om man väl va med och fattar vad som egentligen hände och de skulle vara mkt roligare ifall man var med oss och såg hur rädd jag var xD Hahaha
aja ska dra nu!! ska fortsätta vara social på SKYPE :D

puss&kram// Emma ♥
Slumpad bild.. Tog bara nån bild som finns i min header :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0