Skolan snart

Heeej :)

Snart drar man till skolan och träffar Daniella! :) Sen blir det att träffa dom andra i min EST grupp :) Sen far vi in till stan typ.. För vi ska till nåt musik musium (Stavning) Undra hur de kommer bli.. Kommer säkert bli sjukt tråkigt.. menmen, får leva med det!! Sen ska jag och Daniella typ äta ute! vi får se vad det blir :) 

Slutar runt 3 idag :( Medans dom som har idrott slutar 12 :O Orättvist ju... Aja!! Vad ska jag blogga om?? :O Jag ska liksom gå om typ 45 min.. Så måste komma på nåt att skriva... 

Vi kan säga såhär!! Imorgon är det sista skoldagen, sen för vi äntligen Jullov.. De ska bli nice och snart är det liksom julafton shit vad tiden går fort :O Det är till och med snart min födelsedag.. Så oavsätt om jag slutar 3 idag så kommer dagen går fort.. Eller jag hoppas det i alla fall :) Nä man nu ska jag gå och fixa mig.. Måste ju hinna med bussen.. Ni som känner mig borde veta hur lång tid de kan ta för mig att fixa mig.. Hahahaha!!! 

Bloggar om dagen när jag kommer hem istället!! :D

Saker jag ska göra nu :)

*
Borsta tänderna
* Sminka mig
* Gå mot bussen :)
* Möta upp Daniella vid VH stationen
Såja.. Nu måste jag dra!! vi hörs senare :)

puss&kram// Emma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0